Test

Hejsan allesammans!

 Förlåt ännu en gång för att jag inte bloggar så mycket. Men det är väldigt mycket med skolan nu. Jag vet att det kanske är en ganska dålig förklaring, massvis av människor bloggar och har samtidigt skitbra betyg, men jag har inte heller orkat. Detta betyder inte att det kommer bli en sånn där bloggpaus som jag hade förut. Men inläggen kommer komma lite glesare :)
 Men sluta inte besöka mig för det! Forsätt att kommentera!!

 Litet (eller ganska långt) test om mig och mit liv:

Namn:
Anna
Födelsedag: 24 April
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Brun gröna
Hårfärg: Blondis
Längd: 160,5 cm :/
Höger/vänsterhänt: Högerhänt
Värsta ovanan: Hm... klagar för mycket på mig själv
Stjärntecken: Oxe
Sko stl: 38
Är dina föräldrar skilda: Nepp
Din svaghet: Att jag nästan aldrig blir nöjd med det jag gör.
Dina rädslor: Läskiga personer!
Mål för den här året: Vet faktiskt inte... :)
Mest använda fras på msn: är smilisar en fras!? i sånna fall är det: :)
Det första du tänker på när du vaknar: Haha om det är måndag: "Vad händer!? Vad är det spm låter??"

FAVORIT:
Person:
Familjen och vännerna
Färg: Grön och gul
Mat: Fisk :D
Djur: När jag var lite älskade jag björnar... nu vet jag inte. Smådjur eftersom de är roliga att fotta.
Glass: Chokladglass eller GBs tresmaksglass
Godis: Surisar
Affär: Tycker om små roliga affärer. Men H&M är gudsgåva till jorden :P
Skådespelare: Hm... är inte så haj på sånnt... men han Jonny Depp är bra
Låt: Finns hur många bra som helst. Det beror liksom på vilket humör man är på. Men ABBAs låtar är bra vilket humör man än är på
Nummer: Vet inte rikigt... har iget tur nummer.
Favoritdag: Vet faktiskt inte...
Årstid: Vintern om det snöar annars sommaren
Tandkräm: Finns det ngn bättre!?
Doft: Jul!

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
Psykolog tror jag.
Hur vill du dö: Lycklig
Vem av dina vänner är mest lik dig: På vilket sätt??
Vem får dig mest att skratta: Amnda och Minna
Vem har du känt längst: Josefine
Vem är blygast: Vet inte riktigt :)
När grät du mest: Vet faktiskt inte
Vad är den bästa känslan i världen: Lycka
Värsta känslan: Prestationsångest
Vart vill du bo i framtiden: I en lyxvilla på landet med massvis av betjänter XD Haha jag vet inte
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag dör!?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Of course!
Blivit dissad: Tyvärr ja
Rymt hemifrån: Haha när jag var 5 rymde jag min och en kompis på skoj. Haha det roligaste var att ingen märkte något XD
Skolkat: har aldrig gjort det! kommer aldrig att göra :)
Sovit utomhus: I tält ett flertal gånger.
Gråtit i skolan: Japp
Spytt i skolan: Som tur var inte
Velat bli modell: Haha nej... skulle vara ett skämt om jag blev det :P Hatar att bli fottad
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Haha såklart!
Sätt en död människa: Nej och det är jag asglad över!
Druckit alkohol: Nepp :)
Använt droger: Never
Varit på scen: Japp
Snattat: Never

DU:
Svär:
Ibland, speciellt när det skiter sig.
Sjunger bra: Folk säger det
Duschar dagligen: Varannan dag.
Tror på dig själv: Ibland :)
Kommer överänns med dina föräldrar: För det mesta
Går till kyrkan: Nej
Sjunger i duschen: Haha alltid!

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola ofc!
Mcdonalds/burger king: Macen
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Båda är gott :D
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film. slipper reklam pauserna!
Gitarr/trummor: Piano XD
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: Vad är VH1??
Blind/döv: Döv

KAN DU:
Gå ner i splitt:
Hehe nej
Skriva med båda händerna: Halv bra
Vissla: Haha nej XD
Rulla din tunga i en cirkel: Hur!?
Ha dina ögon i kors: Hihi aa XD
Nudda näsan med tungan: Japp :)
Dansa: Vad räknas som dans!?

Vem var den senaste pesonen du nuddade: Mamma
Jag pratade i telefonen med: Kommer inte ihåg :)
Jag kramade: No idea...
Jag skällde på: Vet inte.
Jag sportade med: Minna och ett gäng 4-åringar

SENAST DU:
Skrattade:
typ 2 min sedan
Grät: Var ett tag sedan :)
Tuggade tuggummi: Har inte tuggat sedan jag var ca 5 så 9 år :P
Drog ett skämt: Ganska nydligen

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
En bilparkering med massvis av bilar, några hus, en väg och en skog.
Lyssnar du på musik nu: Ska precis sätta på lite musik
Vad har du på dig: Jeans och tröja, men ska byta till mysis kläder.

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
Nej
Mirakel: Vet inte
Magi: Nej
Kärlek vid första ögonkastet: Of course!
Gud: Nepp
Spöken: Nej
Tomten: Nepp :)

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
Något tyskt talande
Hur många plattor äger du: Några st skivor om det är det de menar :)
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: Alltid
Var tror du vi hamnar när vi dör: Först i jorden, sedan bryts man ned och blir föda åt djuren och så går man runt  i oändliga kretslopp :)
Hur många signaler innan du svarar: Haha ganska många innan jag ens reagerar XD
Vad borde man uppfinna: En maskin som göra att man kan allt och slipper plugga.
Är du ett hälsofreak: Haha nej! Ska gå och hälla upp ostbågar snart som jag ska ha till idol.
Vad är det värsta vädret: Regn!

 Ja... så var det slut! hoppas ni tyckte om det! Pussar och kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback