Gymnastik tävling :) <3

Hejsan allesammans! 
 
  Har varit på km idag. Alltså ett klubbmästerskap i gymnastik. Vi fick inte någon medalj, men jag är ändå stolt över mig själv. Jag fick vara med på 3 av 6 varv. På 3 frivolter. Grupperad och pikerad på hopp och frivolt på tamblin. Ställde alla volterna :) Okej jag brukar göra det, men ibland när jag blir nervös skakar jag i benen. Ja.... och ni kanske fattar vad det leder till. Inga bra resultat. Men det gick i alla fall bra för mig. Eller min pikvolt var kanske inte den bästa jag har gjort, hade lite böjda ben. Men jag är i alla fall nöjd :D
 IIII!! Jag är såå glaaad!

Eftersom jag inte hade någon möjlighet att fotta något lägger jag ut 2 bilder från i torsdags:


Fotograf: Minna



 Men nu ska jag göra annat. Pussar och kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback