Abba musik + dagens-test

Hejsan allesammans!

Sitter på mitt rum och lyssnar på musik, just nu lyssnar jag på When I kissed the teacher - ABBA. Den sången är verkligen bra. Kanske inte den mest kända Abba låten, men helt klart en av de bästa!





Tänkte att jag kunde publicera ett Dagens-test också. Så här kommer det:

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Ultrasmart hjärna så jag slipper plugga
DAGENS KLÄDSEL: Myskläder 
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: When I kissed the teacher - Abba
DAGENS SAKNAD: Linnéa
DAGENS HUMÖR: Överskottsenergi typ hela dagen XD
DAGENS CITAT: Barnens tankar (publicerades i inlägget innan)
DAGENS ROLIGASTE: Ja... har inte gjort så mycket idag... :)

 
Nu ska jag göra lite annat. Pussar och kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback