Test

Hejsan allesammans! 

 Tänkte dela med mig lite om mig själv. Hm... det kan misstolkas, men jag menar att jag ska lägga ut ett test:

 Hur bor du: I lägenhet
Brukar du komma i tid: Jag kommer nästan alltid sjukt mycket förtidigt
Hur lång är du: 160,5 cm!
Kan du laga mat: Räknas burkmat!? Haha lite i alla fall, men jag är ju bara 14år :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i 8:an.
Vad har du på dig just nu: Myskläder.
Har du någon fobi: Inte någon riktigt fobi...
Vilket är ditt senaste inköp: Midjekjol från H&M
Din favoritdryck på morgonen: Te eller oboy
Vad hade du sönder senast: Pajade precis en penna XD
Vem snackade du med senast: Pratar med mamma nu
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Saknar du någon just nu: Saknar Linnéa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Hm... vet inte riktigt. Haha väcka mig när jag sover.
Någon jag stör mig på: Ganska många!
Intressen: Fotografering, musik och redskapsgymnastik
senaste person du kramade: Mamma tror jag XD
Vad drack du senast: Juice
Längtar du till din nästa födelsedag: OFC!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Finns det ngt äckligare än kaffe!?
Använder du hudkräm: alltid :)
Micro-pop eller poppa själv: Får inte äta popcorn med tandställning :/ Men annars är egen poppade popcorn alltid godast!!
Brukar du baka: Bakar super ofta!
Röstade du i det senaste valet: Är inte myndig ännu
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Visst jag är nöjd, men det kan alltid bli bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: Kommer inte ihåg :)
Vad tycker du är äckligt: Spottloskor innomhus!
Har du pengar på mobilen: Nästan, men de är snart slut.

 
Nu kanske du vet lite mer om mig. Men nu ska jag göra lite annat.
 Pussar och kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback