Ett litet test

Hejsan allesammans!

 Tänkte göra ett test innan jag går och lägger mig :) 

 Allmänt test 1

Hur bor du: I lägenhet
Brukar du komma i tid:  Kommer nästan alltid för tidigt :P
Hur lång är du: 1,59 m :S
Kan du laga mat:  OFC!  
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar musiklinje på Bergtorp
Vad har du på dig just nu: Pyamas :)
Har du någon fobi: Hm... har jag säkert, men kommer inte på ngn jusst nu :P
Hade du en bra kväll igår: Igår hade jag en bra eftermidda/kväll :) 
Vilket är ditt senaste inköp: Köpte 2par jeans (långa+shorts) idag :D
Din favoritdryck på morgonen: Oboy eller te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa XD
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp, ska gå och lägga mig där snart .
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg...
Vem snackade du med senast: Mamma och pappa
Varm favoritdricka: Te :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Exotisk jos
Saknar du någon just nu: Saknar alla från Ägnö och England!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Haha vara korkad :P
Intressen: Spela piano och umgås med familj och vänner, och gymnastik
senaste person du kramade: Mamma
Senaste person du ringde: Hm... vet inte :)
Senaste person som ringde dig:  Mikaela tror jag :)
Vad drack du senast: Drack Coke-zero till middagen
Längtar du till din nästa födelsedag: Absolut!
Är du sugen på något nu: Hm.. på att läsa i min bok
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:  Usch och fy och bläää för kaffe!!
Använder du hudkräm: Ofc!
Micro-pop eller poppa själv: Får inte äta popcorn med tandställning... men annars poppa själv :)
Brukar du baka: Bakar ofta!
Röstade du i det senaste valet: Är inte myndig...
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jag är nöjd :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Fields of gold <33
Har någon annan sovit i din säng inatt: Täcket och kudden?? haha skojade bara de sover inte :P
Har du pengar på mobilen: Ofc! Fyllde på igår kväll :)

 
Ja :) nu kanske du vet lite mer om mig!

Föresten så hade jag engelska prov idag. Första provet i 8:an. Men det kändes bra. Har typ 4 fel som jag vet nu :) Men är nöjd med mig själv ( fast jag inte vet resultatet). 
 
 Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med gymnastiken i morgon. BUHU! måste gå upp 8.30, men det är kul med gymnastik :)

 Pussar och kramar till alla söta bloggläsare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback