Minnen från England 2009

&

Hejsan allesammans!

Var på Ef:s återträff igår. Var inte så super kuligt, vi var bara 9 där av ungefär 30 (från vår grupp, totalt var det ca 500st där). Vi som var där var: Jag, Anna, Sissel, Elsa, Nils (gick efer ca 1h), Hanna, Evelina, Olivia och Henny. Men jag, Anna, Sissel och Elsa satt och snacka och allmänt flummade i typ 4 timmar. Inte helt fel!

Lite bilder från Isle of Wight 2009 <3


Badstället + några killar :)


Världens snyggaste sandslott! Gjort av : Anna, Anna, Elsa och Sissel :)


Temsen :)



Anna och Cladd <3


Sissel och Anna<3


BLODPOOLEN! Haha :P


Fjortisvarning !?


Anna, Claudia, Elsa och jag :) <3


Dubbelanna!  <3

quot;https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/578873/images/2009/img_0555_54767981.jpg" alt="" />
Ester, Vega och någon till spanjor :) <3


Felicia <3


Övre raden fr.v: Sissel, Claudia (Cladd), Hanna
Mitten raden fr.v: Evelina, Sara, Melina, Felicia, Ellinor, Jag, Anna, Julia, Wilma, Nils, Tilda, Jonte, Mattias, Jonathan, Erik, Gustav, Filip, Joakim, Felix, Emil, Josef.
Sittande fr.v: Hanna, Elsa, Olivia, Henny, Pär, Philip

Tack alla från språkresan för två fantastiska veckor under sommarlovet <3 Ni förgyller mitt liv!

Pussar och kramar <3


Kommentarer
Postat av: Ellinor Tykesson <3

Saknar! (L)

2009-09-30 @ 16:26:44
Postat av: Anna

Samma här <33

2009-09-30 @ 19:30:15
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback