Gymnastik :D

Har suttit och knapat ihop en gymnastikfilm, och fatta hur sjukt mycket jag saknar gymnastiken nu! Eller gjorde det redan innan, men BUHU! Vill slänga mig i gropen nu med alla underbara gymnastikmänniskor :/
 Har jag sagt att jag har bytt från UT till RM äldre, eftersom ut gruppen ska läggas ner :/ Men som tur var flyttar de flesta med till den nya gruppen. Där ska jag Minna, Ebba, Maria och Alisia gå, kanske även Marit :D
 Har även fått mitt gymnastik schema. Kommer nu träna totalt 7 timmar/ vecka. 2,5 timmar på måndagar och lördagar plus 2 timmar på onsdagar :D Plus det ska jag förmodligen vara tränare både tisdagar och torsdagar :D Ja.... det här kommer gå bra :P 


 Vill bara säga att vi inte är sådär sjukt seriösa ngn ggn :D

Måste göra mig i ordning nu, eftersom jag ska träffa Minna om ett tag :D Pussar och kramar <33

Kommentarer
Postat av: Minna

OMG!!! Fyfan vilken underbar film!! Kan seriöst kolla på den hur många gånger som helst x'''D

VI ÄR BÄST!!! :D <3333

2010-08-20 @ 19:43:56
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback