Hemma igen från Malta!

Kom hem från Malta igår runt klockan 15 :D Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade inte tid. Såfort jag kom ut från flygplatsen välkommnades jag av min familj och sedan åkte vi hem och åt en mysig middag, med mellanlandning på ICA för att köpa maten. Sedan efter det spenderade jag kvällen men Minna!! :D Hade verkligen sjukt roligt! Som vanligt var det gymnastik vi utövade och pratade om :D

 Hinner tyvärr inte skriva mina tankar om Malta just nu, eftersom jag om bara några minuter ska åka iväg till landet. Haha mamma står i hallen och tjatar pa att jag ska packa XD Så jag måste väl göra det nu. Men en bild pa Blue Grotto, en av de finaste ställena på Malta måste jag lägga in :D



Ska packa färdigt det sista nu, och sedan ska jag åka iväg till landet. Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback