Joggingtur

Ni kommer aldrig tro mig... men jag har varit ute och JOGGAT idag! Haha för er som inte känner mig, så brukar jag mest tänka på att gå ut och jogga och aldrig komma ut i skogen. De gånger jag går ut brukar även kameran springa med, men det är ganska svårt att jogga med en systemis ska jag tala om för er!
 Men idag var det inte tanken som räknas, utan idag gick jag till skogen och joggade och strechade till spagat :D

                            

Är så stolt över mig själv :P Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: fanny

så där brukar det vara för mig också :P men vad duktigt av dig att faktiskt på joggningen gjord (:



sv: tack snälla du! vad glad jag blir! (:

2010-08-22 @ 18:37:27
URL: http://bloggerska.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback