Skolan igen

Har precis vaknat ur en timmes sovstund i soffan. Hehe kanske inte så smart, eftersom jag inte kommer kunna somna ikväll nu... men men . 
 Idag har jag i alla fall haft en underbar dag. Först skolstart, kanske inte det roligaste man kan ha gjort. Men ska jag vara ärlig tycker jag skolan är rolig, ett ställe fullt av vänner där du lär dig massor med nytt! Började inte förrän 9.45 eftersom jag är NIA!  Sedan lekte vi lekar och hade kul tillsammans, alltså inte lek lekar, vi satt i en ring och skulle svara på frågor som handlar om oss. Till exempel "Jag är bra för att... " Och så skulle man fortsätta, och lite annat också.

 Sedan efter skolan hade jag en underbar eftermiddag tillsammans med Linnea och Sanna.

       
Ska göra lite annat nu. Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback