Gozo hela dagen :)

Har spenderat hela dagen pa Gozo, och skulle egentligen vara pa ett disco nu, men jag mar inte sa bra, sa valde att stanna hemma idag... jaja.

Idag har jag som sagt varit pa Gozo... och suttit och vantat. Forst var jag tvungen att ga upp klockan 6 for att ga till Bay Street... (45 minuters promenad med kameran). Sen var "farjan" till Gozo full... sa vi fick vanta 45 minuter pa nasta. Sen nar vi val kom fram var vi tvugna att vanta 1 timme for att lokalledaren inte kom, fast hon enda inte gjorde ngt var vi tvugna att vanta 1 timme pa henne. Pa grund av alla vantningar hann vi inte till stranden. Nar vi kom tillbaka till Bay Street fick vi vanta 1 timme pa att bussen skulle komma.... som sagt, en del vantan.
 Men det var vart det, tycker jag verkligen! Eftersom vi var 30 minuter pa Azure Window. Ett helt amazing stalle!!!! En drom for fotografer :D



Ska ga och gora lite annat nu. Pussar och kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback