Sommaren 2010 ♥

Det är så mycket som har hänt, och jag har så mycket att skriva om. Så jag inte har en aning om var jag ska börja :S Samma sak är det med alla trilljoner bilder jag har tagit detta sommarlov...

Har i alla fall haft ett sjukt bra sommarlov! Vill inte byta med NGN!

Detta har jag gjort:
♥ VARIT PÅ MALTA!
♥ Legat i en hängmatta på landet och läst en bok
♥ Umgåtts med vänner :D
♥ Varit på kolmården :D 
♥ Fotat flera miljarder bilder XD Inte riktigt men sjukt mycket.
♥ Haft världens bästa och softaste sommarlov!

Kanske låter lite långtråkigt, men det är precis så jag vill ha det. Flera veckor i en hängmatta och verkligen inte göra någonting! Men nu är det snart slut på det, på onsdag den 25:e augusti börjar allvaret igen, då börjar skolan. AAHH! Det är verkligen läskigt, då börjar jag 9:AN! Jag ska börja mitt sista år i grundskolan! SHIT vad tiden går snabbt, alldeles föör snabbt!



Ska göra lite annat nu. Pussar och kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback