God Jul allesammans!

God Jul allesammans!
Hoppas ni har haft en precis lika fantastisk jul som jag har haft!  Denna jul har tillbringats med familjen och en liten del av släkten, med Farmor, mormor, min morbror och en av mina farbröder. Blev verkligen en hel mysig kväll med grymt mycket gott ätbart! Måste bli ett grymt träningspass imorron!!
Hehe varför inte en låååång fotopromenad :)
Detta fick jag i julklapp av min älskade familj, släkt och vänner. Har även köpt en del julklapper till mig själv :) TACK TILL ALLA ER!!!!!
Makroobjektiv - Canon Macro Lens EF 100mm, Stickad kofta, Ranig kofta, Thomas Sabo armand, Kamerahalsband, Halsband+armband, Peacearmband, helårsprenumeration av tidningen "Fotoguiden"
Fick även en rosa supersöt kopp, men den står redan i skåpet och väntar på att få rykande varm choklad i sig :)
Nu ska jag titta igenom massvis av bilder :) Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback