Mitt 2009

Hejsan allesammans!


Har precis vaknat och just nu sitter jag i soffan med mammas laptop i knät och tittar på barnprogram XD Tänkte att jag skulle ta och lägga upp ett test om hur mitt 2009 var. Haha jag vet att det kanske är lite sent, men ändå. Så här kommer det!  

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på språkresa. Började att fota naturbilder.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp.

4.Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr...

5. Vilka länder besökte du?
Teneriffa och Estland 

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nää... inte vad jag kan komma på just nu :)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Kommer att minnas 7 augusti, då jag vann ett båtrace på Ägnö med bästaste <33
Kommer att minnas hela Ägnö och hela England och mycket mycket mera!


8. Vad är det bästa som hänt dig år 2009?
Vet faktiskt inte

9. Största misstaget? 
Vet inte på denna fråga heller.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Faktiskt inte! Eller jag tror att jag var lite halv förskyld i våras.

11. Bästa köpet?
Inte det jag köpte, men systemkameran jag fick i julklapp!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Spenderar inte så mycket på mig själv... men jag köpte ett par skor för ganska mycket :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massvis av saker har gjort mig glad! Går inte att säga en enskild sak! :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Fjortissommar och Svennebanan XD

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag vet faktiskt inte... men det kändes som ett bra och roligt år, förutom slutet    

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Skött tandställningen bättre XD

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Vet faktiskt inte... haha kanske satsat mer på läxorna och inte ägnat alla ljusa timmar åt att fota XD 

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mig med familjen mormor och morbror :)

19. Blev du kär i år?
Nej..

20. Favoritprogram på tv?
I was bitten på Animalplanet

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

22. Bästa boken du läste i år?
Svårt... men det är nog "trägudarnas land" hahahahah XD *intert skämt*

23. Största musikaliska upptäckten?
Att jag är värdelös på blockflöjt XD Haha hittade min gamla blockflöjt någon gång. Men eftersom det var kanske 7 år sedan jag senast spelade så lät det inte så bra XD

24. Något du önskade dig och fick?
Systemkamera <3

25. Något du önskade dig men inte fick?
Fick det jag önskade mig :) <3

26. Årets bästa film? 
Många... 

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Gick i skolan (eftersom jag fyllde år på en fredag) och käkade as mycket tårta XD 

28. De bästa nya människorna du träffade?
Människorna på Språkresan <3

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jeans och t-shirt eller klänning på sommaren

30. Vad fick dig att må bra?
Pianot och kameran :)

31. Vem saknade du?
Linnéa

32. Favoritmånad?
April :) Because jag fyller år i april :)

33. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns massor av småsaker och stora saker man inte vill ska hända som händer ändå... :/

 
Hoppas ni tyckte om det! Ska göra lite annat nu. Pussar och kramar <33

Kommentarer
Postat av: Felicia - Va nöjd över det du har, en dag finns ingenting kvar!

finfin blogg (:

2010-01-10 @ 11:18:21
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: Erika

Har vi fått TRE läxor? :S ;)

2010-01-10 @ 11:30:21
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: mst

okej :D

2010-01-10 @ 11:40:23
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: selicia.

fin blogg =D

2010-01-10 @ 11:47:51
URL: http://sellee.bloggplatsen.se
Postat av: soffie

var gärna med i min tävling på min blogg :)

2010-01-10 @ 12:46:42
URL: http://soffies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback