Fåglar

Hejsan allesammans!

När jag kom hem idag såg jag två fåglar i trädet som står utanför mitt fönster. Så jag satte på ett teleobjektiv och gick tillbaka till fönstret, men då var de såklart borta. Men efter ett tag kom de tillbaka, första kom en ganska liten söt grå fågel. Haha fast den var ingen bra fotomodell eftersom den gömde sig bakom några grenar. Lite senare kom en lite större svart fågel som satte sig på en perfekt gren för att fota den på :) Medan jag satt och väntade på att fåglarna skulle komma tillbaka fotade jag lite grenar. Tänkte att jag skulle ta och lägga upp tre av de bilderna jag tog :)





VAD TYCKS?? :)

Ska göra lite annat nu. Pussar och kramar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback