Pluggar No

Hejsan allesammans!

 Just nu sitter jag på mitt rum och pluggar fysik. Som jag sade tidigare idag så har vi läxa tills på torsdag. Jag tycker verkligen inte om att få läxor med kort tid att plugga, men vi slutar i alla fall tidigare imorgon (hoppas och tror jag) eftersom det är utvecklings samtal, och då är salarna upptagna, men framför allt så är lärarna upptagna. Menmne vem bryr sig om det!?

 Nu ska jag i alla fall plugga i några minuter till och sedan ska jag titta på Jag ska bli stjärna Tv 4. Jag tror att det är sista avsnittet idag, men jag är inte säker. Men det är i alla fall slut snart. Det är synd tycker jag eftersom jag tycker att det är roligt att följa. 
 Jag tycker synd om motorkrossföraren (eller vad det nu heter) eftersom det inte är han som vill utan det är hans pappa som vill att han ska bli en stjärna. Menmen... det är deras problem, nu måste jag plugga vidare.

 Pussar och kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback