Skolan idag

Hejsan allesammans!

 Kommer bli dålig bloggning ett tag fram över eftersom jag nu måste gå i skolan. Eller egentligen började jag i fredags, men nu börjar skolan på "riktigt". Vi har redan in plannerat ett prov vecka 4 och ett vecka 6... men fler kommer. 
 Vecka 4 har vi So prov och vecka 6 har vi engelska prov.

 I So:n har vi börjat med ett ämne som jag tror kommer att bli super kul, vi läser Världen idag och imorgon. Jag tror att det kommer bli kul! Men en dålig sak med So:n denna termin är att vi inte ska ha någon historia. Eller för vissa kanske det är bra, men jag tycker att historia är det roligaste ämnet :)

 Menmen... nog snackat. Nu ska jag göra lite annat. Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Ha en trevlig kväll!

2010-01-11 @ 18:01:01
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: amanda

Heeeejsan du är nu med i min tävling dagens blogg :P



Lycka till :D

2010-01-11 @ 19:33:12
URL: http://hopekandee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback