Diskotime!

Har min andra dag har pa Malta, och jag har verkligen "The time of my life"! Skriver pa en maltetisk dator, sa de vanliga bokstaverna finns inte. Dessutom sitter alla skiljetecken pa helt random platser har. Men det ska nog ga bra att skriva ett inlagg anda! Haha ser verkligen sjukt ut utan "de tre sista bokstaverna".

Idag hade jag min forsta dag i skolan, vi var fem svenskar i min grupp, sa jag satt bredvid en kille fran typ Ryssland. Lektionen var helt okej, men pa grund av hettan var det lite svart att konsentrera sig. Just nu ar det runt 30 grader, men som mest har det varit typ 35 grader. Men det ar sjuktbra for solbrannan!! Tyvarr sa blir hjarnan gaaaanska overhattad.... men men. Efter skolan gick vi till beach cluben, haha fin blandning mellan svenska och engelska :P Softa, sola och bada fran 2 till halv 5, da vi skulle ga och ta bussen. Men den kom 20 minuter forsent och var da full, sa vi fick inte plats... men vi fick springa bort och ta taxi for att komma hem i tid. Haha men jag hann! Dessutom lyckades jag argumentera med taxichafforen sa alla fick ett billigare pris XD YEAH! Jag ar BAST! :P

 Sjukt kul so far! Men nu maste jag gora i ordning mig for diskot! Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Tack på mycket! :) De tar kontakt med mig.

2010-07-24 @ 17:47:05
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback