Hemma igen över helgen :D

Hallojsan igen!

Var verkligen länge sedan jag senast uppdaterade, men det beror, som jag redan sagt, att jag har varit på landet de senaste två veckorna. Har varit där med familjen och syrrans kompis :D Äkligt varmt både i luften och i vattnet. Längtar redan tillbaka, fastän jag har en amazing dag att se fram emot! Ska vara hemma över helgen och sedan ska jag och mamma åka tillbaka till landet, och vara där måndag till tisdag. Sedan på torsdag nästa vecka (den 22) åker jag på språkresa till Malta i 3 veckor :D LÄÄÄNGTAR!!!!

Men jag sa att jag har en amazing dag att se fram emot, det är nämligen så att jag ska till Grönan idag :D FUNNY! Har inte varir där iår :D 

Eftersom det inte blev en riktig bildbomb från kolmården, tänkte jag fortsätta på den nu :D Även sommarens , nästan, alla bilder från landet, det är ju faktiskt drygt en månad kvar av sommarlovet!




ÄLSKADE BRUN BJÖRNEN :D <3

Måste gå och göra mig iordning nu :D Hinner tyvärr inte lägga upp ngr fler bilder just nu :/ Pussar och kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback