Heldag med Sanna

Sitter just nu på mitt rum och måste tvinga ögonlocken att vara öppna för att inte somna! Det beror på att jag sov otroligt dåligt och kort inatt, och för att jag har tillbringat hela dagen man Sanna :D Har verkligen haf en helt otroligt bra dag! Under hela dagen har vi gått runt och fightats med myggor och såklart fotat! Haha totalt tog jag 519 bilder med min kamera :D Och såklart ngr bilder med Sannas Nikon D3000! 

Tänkte att jag ska bomba er med bilder... men inte riktigt ännu, utan snaart!


TACK SANNA FÖR EN UNDERBAR DAG!

Ska titta igenom bilderna nu :D Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

SÅ fin bild på oss två:D

2010-07-19 @ 00:17:09
URL: http://photoflume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback