Lite blombilder fran Malta :)

Har varit har pa Malta i 7 dagar, vilket betyder att det ar 14 dagar kvar har + hemresan :/ kanner redan nu att jag kommer saknar allt och alla, eller inte bussarna och duschen har! Bussarna gar aldrig nar man vill, och de kommer aldrig nar de ska. Och efter en halvtimmes duschning ar kanske hela haret blott... men jag har det i alla fall sjukt bra! 

 Nu har jag verkligen borjat forsta hur sjukt bra jag har det hemma i Sverige. Jag har foraldrar som alltid finns dar for mig. Varesig det galler en mattelaxa eller "en av livets stora fragor". Foraldrar som ar stolta over det jag gor, och som alltid stottar mig.  
Jag har en storasyrra som jag kan prata med om typ allt! Visst brakar vi, men jag vet att jag alltid kan prata med henne.  
Jag har aldrig lagt marke till det forut, eftersom det har varit vardag for mig hela livet, men nu nar man har varit ifran det lange marker i alla fall jag har sanslost bra jag har det!

Saklart har jag fotat naturen har. Blommorna ar sa sjukt fina sa jag vill egentligen inte gora ngt annat XD Hehe...
Vill aka tillbaka hit senaer i livet och bara fota! Ackligt fin natur har!







fler bilder kommer senare :D

 Ska gora mig iordning och sen ta bussen till Bowlingen. Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback