Dagens outfit

Idag har jag haft en vädligt bra dag :D Fast jag har haft tyska prov, men det kändes som om det gick bra. Hehe vår lärare L gör ju så oootroligt svåra prov *not! 
 Just nu sitter jag på mitt rum och försöker plugga till morgondagens svenskaprov och skriva lite på  SO inlämningen, men jag är inte så koncentrerad som jag kanske borde vara ... Kanske spelar lite data spel istället XD

 Täntke att jag kunde ta och lägga upp dagens outfit :D



 T-shirt - Väldigt gammal, så jag vet inte
 Linne - Cubus
 Tjock tröja - Stadium
 Jenas leggings - Lindex
 
Halsband - Ur & Penn

Men nu SKA jag plugga både svenska och SO. Pussar och kramar <33


Kommentarer
Postat av: djustd

tänkte bara kika in o önska dig en trevlig dag! kram :)

2010-03-18 @ 12:01:55
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback