Gymnastik i lördags :D

Dålig uppdatering kanske jag ska börja med att säga, och så ska jag säga förlåt! Denna ggn har jag tyvärr inget bra skäl till varför, har bara itne haft lust att blogga. Men nu har jag fått tillbaka lite av blogglusten! :D

 Tänkte börja med att skriva om lördags träningen. Det gick verkligen sjukt bra för mig! Eftersom vi bara vara 7 stycken så fick man jobba väldigt mycket, så jag var sjukt trött efter. Och då skulle jag cykla hem :/ Inte precis det jag ville då. Men det var bra att jag cyklade dig eftersom jag såg ett rådjur på vägen dit :D
 Okej, det va inte det jag skulle säga. Jag skulle egentligen berätta om vad vi gjorde... Nu kommer det :D
Först började vi öva på dubbelvolter. För er som inte vet vad det är så är det en vanlig frivolt, fast man roterar 2 varv istället för 1 :) Vi gjorde först en gruperad och efter den gjorde vi en kullerbytta, så vi fick öva på att överrotera.
Efter det körde vi framåt Airtracken. Det gick sjuukt mycket bättre för mig! Först gjorde vi handvolter, och jag har aldrig ställt den förut (jag vet ganska dåligt) men då ställde jag många av dem :D Efter det körde vi frivolter, gick väl inte så jättebra, men då var jag helt slutkörd :D

Under resten av helgen har jag ebdast slappat och pluggat lite NO.

Bilder från förra torsdagen, då Minna och hennes kompis Linnea behövde bilder till sitt idrottsarbete, och jag var modell :D



Hihi ljushopp


No comments XD


Minna påväg upp i ett handstående


 Nu ska jag gå och duscha. Pussar och kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback