Pluggar :/

Hejsan allesammans!

 Jag sitter just nu på mitt rum och pluggar. Just nu pluggar jag svenska, men snart ska ajg även plocka upp tyskaböckerna. Har prov i båda dessa ämnen nästa vecka. Tyskaprov på onsdag, och svenskaprov på torsdag :/ INTE kul! I svenska har vi ordklass prov, det TRÅKIGASTE att plugga till! Bara massa ord man ska lära sig utantill! :/

 menmen... har i alla fall inte lika mycket prov som många andra har, så lite glad kan jag väl vara.

Nästa veckas skolarbete:

 Måndag: Soft dag, har nästan aldrig läxor/prov då :D
 Tisdag: Engelska läxa, matte läxa.
 Onsdag: Tyska prov
 Torsdag: Svenska prov, musik läxa
 Fredag: Engelska läxa

Än så länge är det inte så mycket, men känner jag mina lärare rätt så kommer listan att sprängas inom en kort framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback