As najs gymnastik idag :D

Sitter just nu på mitt rum, tittar på New Moon och pluggar No. Inte en så jättebra kombi, men jag har i alla fall kommit igenom två delavsnitt och lärt mig dem :D Haha kanske inte säger er så mkt menmnen.... så är det iaf :D

Idag på gymnastiken gick det sjuukt bra! Vi började med att hoppa över bordet. Det gick mycket bättre än förväntat, för er som inte visste det så har jag sjuuuk bord skräck! Men jag körde varje hela tiden :D Efter det hade vi ett pass med hopp. Fick börja öva på halvskruvar! :D
 Haha för er som inte fattar, det går inte att förklara så ni fattar snabbat XD

Tyvärr har mitt knä tagit mycket stryk på senaste tiden, så nu har jag lindat det :/ I hope it känns better tomorrow XD

 Pussar och kramar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback