Gymnastikuppvisning :D

Idag har jag ägnat hela dagen åt en gymnastik uppvisning! Gick upp klockan 7 för att vara i Tibble 8.50. Sedan kom jag inte hem förrän ca halv 5. Så jag är rätt trött just nu :O Men det var det verkligen värt! Har haft så enormt roligt!
 Haha nu kommer det lite gympa prat XD You don't have to read it!
Det första vi gjorde var hoppet. På förträningen hade vi fått max sats, men under uppvisningen hade ngn kommit på att det bara skulle vara halva satsen. Så vi fick typ ingen fart alls, vilket resulterade i inte lika bra volter som vanligt. Bittert. Men efter först ett varv grupperade i sjukt tätström och ett varv pikerade, som gick helt okej. Hoppade vi bord. TJOHO Va bra de gick för mig! Det var ett av mina bästa hopp so far! STOLT!
 EFter det blev det en kvarts vila innan vi gick upp på golvet igen. Denna gång ställde vi upp oss vid airtracken. Haha det gick inte lika bra som på hoppet, men jag gjorde mig i alla fall inte till totalt åtlöje. Haha XD Första varvet var handstående serien, vilken gick över förväntan. Andra varvet var handvolt och frivolt, ska man skratta eller gråta? Tredje varvet var chase hjulning chase rondat och flickisar. Men jag gjorde såklart ingen flickis :/ Inte så konstigt, eftersom jag aldrig har gjort de, men de som gjorde var super bra :D Efter det hade vi ett varv med frivolter, vilket gick väldigt bra. Efter det hade vi "standin" varvet. Haha nej, men det gick för snabbt för oss... så vi var tvugna att köra ett varv till. Vilket blev... chase hjulning chase rondat. Mitt andra chase blev helt waising... så inte så lyckat. Men överlag är jag väldigt nöjd med min insats :D


Jag hjular :D


Jag hoppar över bordet :D

 Ska titta igenom lite bilder nu. Pussar och kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback