Pluggdag

Ytterligare en lördag sitter jag ine på mitt rum och pluggar. Utanför skiner solen och den lilla snö som finns kvar gnistrar vackert. Bredvid mig står kameran och skrattar: "Haha du får inte gå ut och fota fast det är det du vill, nej istället ska du sitta inne och plugga HELA dagen!!!"
Okej det sista var inte riktigt sant, ska bara plugga fram till klockan tre. Sedan är det dags för mig att bege mig till gymnastik hallen och träna i tre timmar. Direkt efter det ska jag och Sanna hyra the last song och ha en sjukt kul filmkväll :D
Men som sagt.... först har jag några timmars plugg framför mig.
Hinner inte blogga nu. Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Nicolai

Äntligen!!! :)

2010-11-13 @ 19:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback