GYMNASTIK :D

Har haft gymnastikträning idag :D Var verkligen sjukt roliga 2,5 timmar! Vi började med tamblin bakåt. Alltså rondater, flickisar och sato. För er som inte vet vad det är så ska jag förklara: 
  ♥ rondat - hjulning där du på mitten slår ihop benen.
  ♥ flickis - gå ner i en brygga och sparka över benen tillsammans, fast hög speed ... typ
  ♥ salto - bakåtvolt

Jag har aldrig förut vågat göra en salto, men idag har jag gjort flera stycken! Jag har även förbättrat mina flickisar och rondater! :D ÄR SÅ SJUKT STOLT ÖVER MIG SJÄLV!!!

Efter det gick vi över till hopp. Där tränade jag på pikvolter - som en gruperadvolt, fast med rakaben. WIHI mina volter är både högre och bättre pikerade :D

ÄR SÅ OTROLIGT GLAAAAD!!! 
 
 Ska göra lite annat nu. Pussar och kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback