Sötvillhasak!

Har haft en helt underbar eftermiddag ute i skogen tillsammans med Sanna och min älskade systemis och hennes Nikon :D Bloggar inte från min vanliga dator, så har inte de bilderna här... men jag lovar er att de kommer! Dessutom har jag en hel hög av bilder från i somras som bara väntar på att få synas. Men de kommer också.
 Innan jag var med Sanna var jag i skolan,såklart. So, matte, no, tyska idrott. Helt okej dag, slutar klockan 3... DET kunde ha varit bättre!!

 Denna helg tänkte jag tillbringa tillsammans med mamma och syrran på landet. En hel helg med bara FOTO! I'm in heaven! 
 
 Har precis tittat färdigt på fotbollsmatchen Sverige - ungern :) okej... jag tittade inte så nogrannt. Rättare sagt satt jag med mammas laptop i knät och tittade på lite roliga prylar och lyssnade på musik. Så kan väl inte säga att jag hängde med så bra i matchen. Hehhe 
 men jag hittade denna sjukt coola badradioanka:

                          
jag vet att denna har funnits ganska länge, men coola prylar kan man inte titta på för mycket!

Ska göra lite annat nu. Pussar och kramar <3


Kommentarer
Postat av: Minna

Vad är det där ens? xD <33

2010-09-05 @ 16:59:33
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback