8september 2010

Sitter just nu i soffan med en hel hög böcker framför mig. Har i alla fall en timme plugg till att sätta tänderna i. Alltsomallt är det tyska, svenska, no, engelska och so... JIPI! Jag fattar verkligen inte hur jag ska hinna med allting snart... just nu tränar jag 4 timmar per vecka och jag har inte alls mycket tid över till annat när alla läxor är färdiga. Och från nästa vecka kommer jag att utöka de 2 timmarna till 11.... Kommer ägna mig åt gymnastik ungfär 2 timmar per dag varje dag utom på fredagar och söndagar... men det kommer bli sjukt kul! I KNOW IT!!

Idag har jag varit i skolan (såklart). Älskar verkligen mitt schema på onsdagar, har redan visat det men jag börjar i alla fall klockan 8 och slutar mellan halv 2 och halv 3. Har bara tyska, engelska, no och 2 timmar musik. Inte helt fel!

                  

Ska titta på Idol nu på tv 4. Pussar och kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback