härliga vatten






Canon Eos 1000D + Canon Macro Lens EF 100mm 1:2.8 USM

Utlovade en bildbomb...
... och häär kom den!! :D
Tog totalt drygt 1600 bilder, vilket betyder att det finns en hel del kvar att lägga upp! Men istället för att ta tallt det goda på en gång tänkte jag att jag kunde sprida ut det lite. Ska gå coh duscha nu, men sedan får ni några bilder till. Sedan är det bara att hålla utkik nu under veckan och framöver efter ännu fler bilder! :D
Var verkligen helt perfekt fotoväder på landet idag! Hade regnat tidigare och regnade lite på förmiddagen, vilket beytder mycket regndroppar som är det som i alla fall jag tycker allra mest om att fota. Senare på eftermiddagen torkade regnet ut och en hel del självportätt och ännu mer mossa blev fotat! Men det får ni vänta lite på ;)
Ville förresten säga tack så hemskt mycket för alla söta kommentarer!!! Och jag har verkligen inte glömt bort frågorna jag har fått. Jobbar på den från dig Betty ;) Men ni får helt enkelt stå ut med att jag inte bloggar så mycket, eftersom jag har helt groteskt mycket i skolan just nu! :S
Jaja, måste duscha nu. Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback