Svar på fråga :)


Att vara stolt över sig själv och att känna att man är uppskattad är verkligen viktigt!
Som svar till dig som frågage så: JA, jag känner mig alltid älskad och omtyckt. Har oftast den där härligt glada klumpen i magen av att människor runt mig uppskattar mig för den jag är. En vitktig faktor till detta tror jag är att jag alltid är stolt över den jag är. Visst kan detta svikta ibland och eftersom jag pressar mig själv gruvligt hårt, framförallt i skolan, är jag väl inte alltid multistolt. Men i det stora hela är jag väldigt nöjd med den jag är, och jag skulle verkligen inte vilja byta något med någon annan! Jag tror på mig själv och jag berömmer mig själv!
Detta gger mig ett bra självförtroende, vilket resulterar i att jag vågar vara den jag är, vilket i slutendan leder till att folk i min omgivning uppskattar mig, och framförallt den jag verkligen är!

Hoppas du fick svar på din fråga! Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestunden!!!!

2011-04-04 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback