Underbara lov

Canon Eos 1000D + Canon EF-S Lens 55-250mm 1:4-5.6

Hade ett helt underbart påsklov tillsammans med kanadagäss och vårtecken
Hehe har kanske varit lite dålig uppdatering på senaste tiden, men precis som förrut har jag faktiskt mina anlednignar x) Har haft helt grotekst mycket plugg i skolan denna vecka, och självklart var det just denna vecka vi hade körkonsert med skolan... självklart... Jaja, överlevde i alla fall och har en hel/halv helg framför mig för plugg. 
som sagt har jag haft ett helt udnerbart påsklov, som tyvärr tog slut alldeles för snabbt! Hann knappt blinka förrän lovet var slut och denna helg börjat. 

Ska ladda över alla bilderna nu från landet. Var beredd på fler bilder denna helg! Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback