Pluggdag

Canon Eos 1000D + Canon EF-S Lens 55-250mm 1:4-5.6
Söndag means PLUGG!
Har hemkunskapsprov imorgon, som jag knappt har pluggat till, vilket betyder att hela dagen komme gå till HEMKUNSKAP! WIIHIII!! Det är så groteskt tråkigt så det finns inte. Vanligtvis brukar jag tycka det är kul att plugga, att lära sig saker, men denna hemkunskap är allt utom roligt! Igår bröt jag av pluggandet med en fotografering och idag ska jag också bryta med en fotografering, men först två och en halv timmars plugg kvar.... menmen... har i alla fall min sista hemkunskapslektion ever imorgon!! :D
Tänkte att jag skulle skriva "dag 1" i "lär känna mig på 30-dagar" senare idag. Så håll utkik! :)
Men nu måste jag plugga vidare. Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback