tjugoandrafebruaritvåtisenelva! :D


Canon Powershot

Sitter just nu i skolan och försöker plugga lite, men min hjärna är heelt utbränd, eftersom jag fortfarande är lite små sjuk. Haha gick så sjukt bra på matten idag och på alla andra ämnen för den delen... jaja ibland är man liite blond!

Bilden är tagen sommaren 2009, vilket betyder att den är vääldigt gammal och inte kanske den bästa bilden jag har tagit heller. För två år sedan var jag väldigt väldigt nöjd och stolt över bilder som dessa, jag närker verkligen hur min syn på bilder har förändrats. En bild som för ett halvår sedan var en av mina favoriter kan nu vara något som jag betraktar som ganska dåligt. Ganska kul egentligen.
Visst det är definitivt inget större fel på bilden ovanför, men det finns väl några saker som man skulle kunna ändra på.
Nu längtar jag verkligen till sommaren och våren. Till blommorna, fåglarna och alla andra små söta djuren som är ute och leker. 

Jaja... nu ska jag sluta blaja och fortsätta att jobba! Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback