Äntligen gymnastik!!


Bilden är tagen på gymnastiklägret den 18 december 2010 :)

Har tränat gymnastik i 2 timmar och 30 minuter idag!
Var så sjukt underbart att komma tillbaka till gymnastiken och nu blir det hårdträning. 2 gånger i veckan, totalt 6,5 timmar! WIHIII!!!
Nej vadå kondis!? Känner verkligen att jag inte har tränat på såpass länge. och dessutom hade vi värsta killer styrkan! kanske inte det roligaste, menmen... det gick ändå ganska bra när vi väl började köra.
På hoppet körde jag min bästa sträckvolt någonsin *stolt*!! hehe på tumbling däremot gick det väl kanske inte lika bra... menmen... även jag ska väl lära mig!?
Måste gå och lägga mig nu. Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback