Skolan snart

Kofta - H&M , T-shirt - Gina Tricot , Jeans - JC , armband - Thomas Sabo
Om ungefär fem minuter ska jag ge mig av till skolan för första gången detta år, men till skillnad från många andra tycker jag faktiskt att det inte är en pina, utan det ska snarare bli roligt. Det ska bli grymt att träffa alla underbara klasskompisar igen. Även eftersom jag är en person som gillar att lära mig nya saker.
Visst kanske inte de nationella proven låter super roliga, men det är bara att bita ihop och köra järnet!!
Usch vad konstigt det känns!! När jag har vaknat de senaste tre veckorna har det varit ljus ute när persiennen drogs upp, nu däremot möttes jag av kolmörker.... hm... inte så kul.
Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Dagens blogg är uppe! Se ifall det blev du, annars är det en ny chans uppe idag!



Ha en fortsatt trevlig tisdag

Kramar Bea

2011-01-11 @ 10:43:49
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback