Ändring på G!

                                      
                                           Canon Eos 7D + Canon Macro Lens 1:2.8 USM

Verkligen otroligt länge sedan jag skrev nu och jag har faktiskt saknat det lite, trots det faktum att jag tidigare inte precis har bloggat regelbundet eller så. Men nu när bloggen verkligen har legat nere saknar jag det faktiskt. Om man egentligen tänker efter, den tiden då jag tog mig tid att blogga var då jag hade helt groteskt mycket i skolan och var nästintill sönderstressad vissa tider, men under de tiderna jag hade det lungt i skolan och nu, när jag har haft sommarlov i snart 2 veckor, har jag inte heller haft ork och tid (??) att blogga.
                                                 Men nu ska det bli ändring på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback