Dag 1: Presentation av mig

Lovade för ganska länge sedan att även jag skulle göra en "lär känna mig på trettiodagar", så tänkte ta första dagen nu!
Jag är en glad, postivit och omtänksam tjej som fyller 16 om en månad, vilket betyder att jag går det provspäckade sista året i grundskolan och sliter som en guru för att nå mitt mål att komma in på Viktor Rydberg samhälle beteendevetenskap.
Jag är en tjej som brinner för foto, inte skulle överleva utan musik och älskar allt som har med gymnastik att göra, spelar ingen roll om det handlar om att själv träna, vara tränare eller bara prata gymnastik med de mest fantastiska vännerna man kan ha!
Jag är en tjej som älskar att uppmuntra andra så att de mår bättre, jag tycker även att rättvisa och regler är väldigt viktigt. Vilket de felsta i min närhet förmodligen har märkt, eftersom jsut fusk och orättvisa klagomål är något jag retar upp mig på lätt ;)
Jag är en tjej som faktiskt tycker att skolan är riktigt rolig! Att lära sig nya saker är otroligt uppmuntrande och det finns inget bättre lyckorus än det man får av ett MVG!
Ja... det var väl lite om hur jag är och vad jag tycker i alla korthet... kommer mer "detaljerat" om mitt liv senare ;)
Men nu har jag lite plugg att göra :) Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Betty

Hej hej älskar din blogg seriöst!! Jag typ läser den varje dag, fast du inte uppdaterar varje dag! <3333 din klädstil är den bästa som finns seriöst!! Kan du inte vara gullig och lägga ut din favvo outfit? Alltså det du brukar ha på dig i skolan en vanlig dag! Puss puss lägg gärna upp det här som ett inlägg i din blogg där du svarar på frågan och tillsammans med bilden! Jag skulle bli så hedrad då! <333

2011-03-25 @ 21:23:49
Postat av: Anonym

hej , fin blogg du har, du går ju på gymnastik, är du bra på det :D <3

2011-03-25 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback