Gymnastiken <3


Bilden är tagen med min Canon Eos 1000D + ett tamron macro i somras. Tagen från arkivet.

Sitter just nu vid matbordet och tittar på en otroligt gammal och dessutom väldigt dålig barnfilm... sitter även och chattar med en kompis på fb och virkar. Just nu virkar jag en flodhäst :D Den färdiga gullegrisen kommer upp på bloggen i veckan.

Har varit på träningen idag. Till dig som frågade mig om gymnastiken kan jag börja med att svara ja jag tränar gymnastik. Tänkte berätta lite mer om det i "Lär känna mig på 30-dagar", men jag har i alla fall tränat ganska länge och jag är duktig om man tänker på de förutsättningar jag har haft, däremot är jag inte ens i närheten lika duktig som andra gymnaster, som sedan de var runt sju har tränat i trupp grupp. Jag har, som jag flera gånger redan har sagt, tränat i en flumgrupp de sex första åren. det är på senare dagar, rättare sagt i snart två år, som jag har tränat i trupp. Och då i grupper där alla är på helt olika nivåer och kör efter vad de själva kan. Men jag är väldigt stolt över mig för vad jag presterar i gymnastikhallen. Idag till exempel var jag helt slut i benen efter endast en timme (hehe tränar fyra timmar på lördagar ^^) ändå körde jag sträck.

Jaja... kände att det blev lite långtråkigt där, menmen...

Ska fortsätta titta på filmen nu. Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha frågestund! (:

2011-03-27 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback