Hur ska man hinna!? :O

Canon Eos 1000D + Canon Macro Lens EF 100mm 1:2.8 USM
Kom precis hem från tränignen, gick verkligen inte bra idag! USCH! Men vi får ta nya tag och göra en grym träning på lördag! ;)
Har en grymt lång "måste göra lista" nu och verkligen inte den tiden jag behöver. Det dåliga är då att jag går och gör annat istället för det jag måste eftersom jag "ändå inte kommer hinna"... vet inte riktigt hur jag tänker ibland ;) Haha måste verkligen skriva på min bildanalys, plugga till so.provet, gå igenom engelska grammatiken till engelska nationella nästa vecka, duscha (lite groovse annars efter träning :P ), fixa färdigt kläderna till plojfotot imorron och til råga på allt gå och lägga mig tidigt.... önska mig lycka till!

Men nu måste jag beta av punkterna på listan. Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på frågestunden! :)

2011-03-30 @ 22:01:59
Postat av: kristine

lägg gärna upp din vanligaste "skolklädsel" på loggen! tack <3

2011-04-01 @ 23:25:10
Postat av: Elsa

Vetu? Jag ÄLSKAR dina bilder! (:

2011-04-02 @ 12:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback