Efter en lång bloggpaus har jag ändå inget bra att skriva...

Canon Eos 1000D + Canon Macro Lens EF 100mm 1:2.8 USM
Känner att det har varit groteskt dålig uppdatering på senaste tiden, men som vanligt tänker jag skylla ifrån mig ;) Även denna gång är det skolan och motivationen som är ivägen. Har helt grotekst mycket i skolan just nu och med en lätt förkylning på det hela blir det inte så mycket bättre... dessutom har jag ett flertal gånger velat blogga på att blogga, men sen har det inte blivit något av det just för att motivationen antingen saknas helt eller försvinner snabbt... men nu är jag här i alla fall och förhoppningsvis för att stanna! :D
Jaja... vet inte riktigt vad ajg ska skriva, var så länge sedan jag skrev något så det har minst sagt hänt mycket, dock vet jag inte vad jag ska skriva...
Måste i alla fall gå och göra mig iordning nu, det är ju en dag imorgon också ;) Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback