Grymt härlig studiedag! :D

Canon Eos 1000D + Canon Macro Lens EF 100mm 1:2.8 USM
Loggade in på bloggen idag och välkommnades av två helt underbara kommentarer! Uppskattas verkligen! Sådant som gör livet lättare att leva!
Har verkligen haft en helt underbar dag idag! Studiedagen har spenderats tillsammans med Sanna inne i stan i hundratals affärer, mycket pengar och ett glatt shopping humör! Ännu gladare var jag när jag kom hem efter ett flertal väldigt härliga timmar tillsammans med finaste och med ett antal påsar i händerna.
Köpt idag:
♥ ring - Hjärta med peacemärke från JC
♥ fyra somriga linnen -alla kom från H&M
♥ solglasögon - svarta snygga från Gina Tricot
Kameran ligger just nu fint nerpackad i väskan med ett fullt minneskort och batteriet är på laddning, vilket resulterar i inga "se vad jag har köpt" bilder, men ni kommer säkerligen att få se alla plaggen och accesoarerna senare hår i bloggen! :D
Men nu ska jag göra lite annat. Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Betty

hej, Betty här igen! kul att du såg komentaren, synd att du inte svarade på frågan och la upp en bild :( hoppas du gör det snart! puss och kram

p.s din blogg är jättebra som sagt! <3333

2011-03-26 @ 17:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback