Bokig dag


Canon Eos 1000D + Canon Macro Lens EF 100 mm 1:2.8 USM

Duschen väntar.
Ska alldeles straxt gå och duscha och sedan hoppa i säng för att få läsa lite på den helt fantastiksa boken Au pair av Melissa de la Cruz. Hehe har i och för sig inte läst så mycket än, men är redan helt kär i boken och om inte så länge kan jag lova er att den är utläst!
Själva boken handlar om... NEEEEJ!!! Jag vill inte ha fler "bokredovisningar" idag!!!
Har redan haft ett mattenationellt prov och en bokredovisning i skolan idag och nu direkt efter att jag kom hem från gymnastiken (hehe och efter en kamerarunda och en kvälsspormenad) har jag skrivit en hel j*vla bokredovisning på engelska... inte bästa dagen kanske, menmen. Känns som det gick bra på matten och svenskan, dessutom är jag faktiskt nöjd med min engelksa book report :)
Ska gå och duscha nu. Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback