Hualigen! :(


Canon Eos 1000D + Canon Macro Lens EF 100mm 1:2.8 USM

Hua vad detta är jobbigt!
Har suttit inne på mitt rum och skrivit på en religionsuppsats i snart två timmar nu, hehe kanske inte så mycket ännu, vilket tyvärr märks på uppsatsen -.- 
Jaja... det var inte dit jag ville komma. Egentligen skulle jag berätta vad det jobbiga var. Jo, att sitta inne och titta ut på blommor, bin och sooolen men själv inte få gå ut och fota, eftersom en hel hög med skolböcker måste läsas igenom... USCH! Sådannt skuller verkligen få en ogilla på facebook (om det fanns ;) )
Men nu måste jag plugga vidare. Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: alexandra | fotoblogg

superfin bild!

2011-06-06 @ 13:25:15
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback