Idétorka

Canon Eos 1000D + Canon Macro Lens EF 100mm 1:2.8 USM
Har funderat sjukt länge på vad jag egentligen ska blogga om. I huvudet flyger en hel uppsjö av idéer omkring, men när jag sedan väl ska börja skriva är det ingen som vill flyga ut... vilket då leder till inget bloggande :S
Kom då på den brilianta idéen att jag faktiskt inledde en så kallad "lär känna mig på trettiodagar" för ett tag sedan, då skrev jag även enbart om den första dagen. Därför tänkte jag att jag faktiskt har 29 helt "gratis" idéer om vad jag faktiskt kan skriva. Inte helt fel!! :) Tänkte däremot inte ta alla i ordning och det kanske till och med blir så att jag inte tar alla, tycker ju att allt inte ska komma ut såhär på bloggen. Visst bloggen är självklart personlig, men det får vara någon måtta på det personliga efter ett tag.
Jaja... har egentligen inte tid att blogga just nu, eftersom skolan helt tar över mitt liv! Har inte ens mycket i skolan om man jämför med andra, som bland annat går i gymnasiet... ser verkligen inte fram emot den delen av gymnasiet! Skulle verkligen vilja ha det precis lika soft som det är i lågstadiet. Det mest retliga är att man inte ens njöt av stunden i livet, då man kunde gå i skolan utan mycket att tänka på... det enda man ville då var att bli stor. Nu är det precis tvärt om, allt man vill är att vara liten igen, få leka hur mycket som helst utan att någon tittar snett på en, men framförallt ha ett liv med extremt mycket fritid!

Måset plugga lite nu. Har ett speach på engelskan imorgon, vilket varken jag eller någon annan i min klass har börjat på, eftersom vi då fick reda på detta idag... Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback