Något nytt påväg!


Canon Eos 1000D + Canon Macro Lens EF 100mm 1:2.8 USM

Sitter just nu på mitt rum och knaprar på en nya design!
Precis det, tycker att jag har haft denna design lite väl länge nu. Hehe visst bytte jag header denna vecka, men tycker att bloggen verkligen skulle behöva en omstart! En makeover, som innefattade en helt ny blogg. Inte bara uteseende mässigt, utan även inläggsmässigt och mitt engagemang. Som jag skrev i veckan, saknar jag motivation och insperation för att blogga. Har hur många bilder som helst som jag bara vill slänga ut på bloggen, men inget vettigt att skriva till... inga idéer... därför tänkte jag att en omstart kanske skulle vara på sin plats! :D
Håll utkik här på bloggen framöver så kanske nya saker har hänt! Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback