Plugg upp till öronen

En heldag plugg väntar....
Sitter just nu på mitt rum och tittar på den enorma högen av skolböcker och plugg som ska vara färdigt idag. Dock vet jag vad jag ska skriva överallt, men det tar ju endå ett ganska bra tag att få ihop allt... jaja vi får se hur det går :/
Hade en helt otroligt underbar dag igår! började med några timmar på stan som avslutades med onyttigheter, Mc'donalds mat, Mc'donalds paj och sedan godis... Menmen. Sedan åkte vi självklart till en majbrasa, där vi dock enbart stannade i ungefär 10 minuter x) Sedan åkte vi i alla fall hem till Minna, tittade på film och där sov jag även inatt. Vi skulle ha pluggat nu på morgonen, men det blev istället till att titta färdigt på filmen, eftersom jag somnade i mitten :P, och sedan sätta på en ny film... kanske inte det bästa för studierna, men självklart det roligaste.
Jaja, har mycket plugg nu. Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback