Skolan snart :)

Canon Eos 1000D + Canon Macro Lens EF 100mm 1:2.8 USM

Rätt soft dag framför mig!
Slutar nämligen skolan en timme tidigare idag än jag brukar, vilket betyder 13.30 istället fär 14.30. För mig är det i alla fall en stor oc underbar skillnad. Minutrerna är extra plugg tid, vilket gör att kvällen säkerligen kommer bli lugnare.
För någon dag sedan gick jag ut för att fota vitsippor, men istället stötte jag på dessa underbara blommor. Nu har en stor del av Täby sätt mig på ett lite galet vis. Först försökte jag komma förbi några täta buskar för att sedan kunna klättra upp i ett träd, där jag vinglade försökte att ta bilder utan att trilla ner. Hummoristiskt vis lyckades jag även tappa ner linslocket uppifrån trädet ner i den tätaste busken. Så... ytterligare en sväng in i buskarna var jag tvungen att ta och sedan var jag även självklart tvungen att ta mig ut från buskarna. Men, är väldigt nöjd med resultatet!
Måste dra till skolan nu. Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback