Underbar helg på landet!




Har haft en helt underbar helg på landet
Har verkligen varit dålg uppdatering på sistone, men då tänker jag som vanligt skylla ifrån mig på allt plugg vi har nu. Totlat 2 och en halv riktiga skolveckor kvar i skolan och totalt 5 prov och ungefär 4 inlämningar, vilka även kan bli ännu fler... Roligt liksom! Skulle verkligen behöva lite egen fritid! Nu när gymastiken för småbarnen (där jag är ledare) har slutat har jag ialla fall minst tre och en halv timme mer per vecka till vad jag vill :)
Aja... Har i alla fall haft en helt underbar helg med super fint väder ute på landet med mamma. Verkligen super härligt! Finns verkligen inget underbarare ställe att tillbring livet på, ett paradis för en fotonörd som jag ;)
Är förresten sjukt nöjd med denna bild. Älskar den verkligen! :)

Fler bilder kommer inom kort! Pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback